Портфоліо вчителя англійської мови




Педагогічний стаж - 4,5 років.
Освіта - вища.
Закінчила Сумський університет ім.А.С.Макаренка.
Працюю вчителем англійської мови Сильченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Класний керівник 10-го класу.

Педагогічне кредо:

 "Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших."
                                                                                                                    В.О.Сухомлинський 

 Моя професійна позиція:

 - Я хочу, щоб школа для дітей стала рідним домом і намагаюся все зробити для цього.

- Я хочу, щоб мене любили, тому ставлюсь до дітей так, як би хотіла, щоб вони ставилися до мене.

- Я - людина, можу помилятися, тому терпляча до помилок дітей.

- Намагаюся розвивати в дітях почуття справедливості.

Мої захоплення: 

Квіти і малювання: 

Квіти - це зірки, які колись упали на землю і ростуть для того, щоб скрашувати сіру буденність і нести людям радість.

Малювання - творити можна по-різному. Писати літературні шедеври, плекаючи кожне слово, зводити довершені своєю красою собори, добираючи потрібні інструменти й матеріали, трепетно складати музику, пропускаючи її крізь душу і серце... А я намагаюсь творити у малюванні. Це диво, коли з мазків і штрихів, ліній на полотні виникає картина вечірнього пейзажу або зацвітають незвичайні квіти. Малювання захоплює душу, єднає з прекрасним.

Проблемне питання:

"Формування комунікативних навичок і вмінь учнів у вивченні іноземної мови"

Головні завдання з реалізації проблеми:

* створення і підтримка в учнів високої мотивації до навчання іноземної мови;

* вироблення умінь комунікативно і доречно використовувати засоби іноземної мови в різних життєвих ситуаціях;

* підготувати учнів до культурного, професійного та особистісного спілкування з представниками інших країн, ознайомити їх з традиціями, державною, побутовою та мовною культурами.

Методи роботи:

 "Так - ні", "Лови помилку", "Незакінчені речення", "Мозковий штурм", "Асоціативне гроно", пошуково-дослідницькі завдання.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар